Nu är det bra igen

Okej, det har gått över. Jag är gladare nu och de viktigaste runtomkring mig lika så. Inte för att jag tror att det leder till mer skrivande från min sida, men vad fasen. Måste ju uppdateramig själv lite eftersom jag för närvarande inte skriver någon privat dagbok.

Det värsta just nu är att min lilla Nancy och hennes familj ska flytta till England. Är så ledsen, har byggt upp en tät och bra kontakt med henne som jag nu inte kommer kunna upprätthålla. Väldigt väldigt tråkigt. Dessutom har min Camilla flyttat till Norge och Becca försvunnit tillbaka till USA för att inte komma hem igen förrän till jul. Men men... är glad att mina vänner gör roliga saker, mår bra och utvecklas. Tvärt om mot vad jag gör just nu, har fastnat för en stund. Hoppas jag kommer loss snart.

Vill bara bli färdig med skolan och börja jobba... om det  nu finns jobb att få. Tänker inte ha höga förhoppningar om det bara för att jag är utbildad med tanke på att lågkonjunkturen verkar vara ett faktum och bli som värstlagom tills jag är klar.. men jag vill inte se negativt på framtiden heller. Jag tänker bara hoppas på det bästa.

Snart dags att jobba..


Kommentarer
Postat av: c

2008-10-05 @ 17:37:32
Postat av: Anonym

Malin! Du berattade aldrig att dom ska flytta till England. :( Stackare. Fran den positiva sidan dock: nu har du en anledning att besoka England! Ryanair ar inte sa dyrt har jag hort. <3

2008-11-10 @ 22:14:23
Postat av: Beccca

Malin! Du berattade aldrig att dom ska flytta till England. :( Stackare. Fran den positiva sidan dock: nu har du en anledning att besoka England! Ryanair ar inte sa dyrt har jag hort. <3

2008-11-10 @ 22:15:10
Postat av: sarianna

Du uppdaterar lite sällan tycker jag så jag har utmanat dig, se mer på min blogg så får du veta mer.

Jag ser framemot en update här snart. ;)



KRAM!

2008-11-24 @ 19:27:08
URL: http://elegii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0