Vill man vara fin får man lida pin

Jag är fortfarande sjuk. Vaknade säkert 20-25 ggr inatt av att jag var helt utmattad för jag inte kunde andas ordentligt. Det är ju inge bra, kroppen kämpar med att bli frisk när man sover, men vad händer om man inte sover? Ska be mamma köpa hem massa frukt så jag kan bomba mig med c-vitamin.

Var och fyllde i tatueringen igår eftersom den var lite fläckig. Nu är den mycket finare och jag hoppas den fortsätter vara det när den har läkt. Men det gör ont och det är inge kul. Tur att det är avklarat nu så jag förhoppningsvis slipper göra om den igen. Fick veta att jag valt ett av de värre ställena att taturea sig på, deär det gör som ondast. Såklart... Men nu är jag iaf härdad till nästa gång, och då lär det ju inte göra lika ont eftersom jag ska ha nästa på nåt annat ställe. 

Snart dags att sätta igång med pluggandet. Har varit duktig på morgnonen och strykt, ska göra klart det innan jag ska äta lunch, sen göra rent kattlådan och efter det är det plugga som gäller.

Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0