Tentadags

Sitter här med panik. Har kollat igenom några gamla tentor och konstaterat att jag inte kan ett skit.

Det är så lätt med facit bredvid, men utan...ack ack. Blir nog många omtentor på detta. Det är så jobbigt för jag gillar ämnet, men med min studieteknik så... ja det funkar inte. Det går inte att sätta sig några dagar innan och försöka klämma in allt, det borde jaglärt mig efter två år, men icke.

Ska roa mig med en shoppingrunda innan tentan om jag hinner. Måste ha en ny kofta och gärna en klänning också. Men jag har planerat att gå in till stan så jag vet inte om jag kommer hinna. Får bli imorn annars.

Nej, jag ska bläddra lite i anteckningarna igen...

Kommentarer
Postat av: Beccca

Usch, jag lider med dej. Plugga kanns himla avlagset. :/

2008-04-08 @ 00:00:49
URL: http://beccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0