Kvällen innan tenta

Suck och suck, jag har verkligen inte den minsta lust att sätta mig och skriva en tenta imorn. Det känns som att jag kan allt men samtidigt ingenting och ingenting har jag knnat plugga idag, är för nervös.

När jag kollar igenom allt så känns det så simpelt, men så fort jag sätter mig med uppgifterna och och inte har svaret framför näsan så blir det svart. Då kan jag ingenting. Jag är alldeles för dålig på att plugga. Ibland hatar jag faktiskt att jag har haft lätt för mig. Jag önskar att jag visste hur jag skulle göra.. jaghar verkligen ingen studieteknik alls och ingen självdiciplin.

Nej, jag ska göra ett nytt försök, sen ska jag se på greys anatomy...

Det får gå som det går imorn. Jag kan inte pressa in mer i huvudet nu.


image52

Kommentarer
Postat av: Emma

Här har du en till med usel studieteknik. Men jag tog mig igenom skolan, otroligt nog!

2008-03-26 @ 21:33:46
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: johanna

haha, usch! Men lycka till!

2008-03-26 @ 22:49:20
URL: http://theysayjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0