Gnällig sjukling med beslutsångest

Idag måste jag få gnälla. Anledningen är att jag börjar bli förkyld och detta, just när jag hade bestämt mig för att börja leva lite hälsosammare med en högra dos träning och en mindre dos sötsaker. Sötsakerna kan jag ju iofs avstå iaf, men träningen är nog bäst att stå över ett tag. Problemet är bara att det är lättare att avstå från godis och sånt när man tränar och känner sig lite nyttig i övrigt. Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, och det får man göra ibland.

Natten har inte varit rolig den heller. Sovrummet var dödsvarmt och en lördagsnatt är det inte kul att sova med öppet fönster då väldigt, väldigt många i lägenheterna och på gatorna runt omkring festar, skriker, skrattar och pratar. Ingen bra kombination med mig som är så lättväckt. Nåja, jag somnar väl tidigt ikväll iaf.

Jag har beslutsångest. Är det helt onödigt att köpa en trenchcoat? Den är så fin,men när använder man en sån?
HJÄLP MIG!!!


Kommentarer
Postat av: C

Lilla vän. Inte ska du bli sjuk nu. Du får börja vår beach 08 med mjukstart och äta massor med vitaminrik frukt och ta några promenader istället för friskis =) Och angående den där jackan, tror du kan spara dom pengarna och lägga på något som känns helt klockrent istället. =)

Nyp i stjärten

2008-03-09 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0