Ge mig styrka

Jag behöver verkligen plugga men det är för svårt att koncentrera sig när snoret rinner och huvudet dunkar. Har gjort några tappra försök att skriva ihop en sammanfattning men inte kommit längre än 30 sidor in på föreläsningsanteckningarna. Det ser mörkt ut.

Positivt är doch att jag fortfarande inte har så stor aptit och inte alls går runt och är sugen på sötsaker. Jag kör på fruktdrinkar nu, med enbart frukt, inga tillsatser. Mums. Några armhävningar har det blivit också, det är det enda jag orkar med, ska försöka mig på några sit-ups sen också så har jag iaf fått lite träning. Eller träning och träning, rörelse töver gåendet i trappen. 

Undra om jag orkar åka och kolla på Henriks innebandymatch idag? Det skulle vara kul.

Nej, dags att ta tag i pluggandet.

Adjö

Kommentarer
Postat av: c

Ett skepp kommer lastat med... massor med styrka! Och lite kramar också! =)

2008-03-12 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0