Tomat

Ja, det är ungefär vad jag ser ut som i ansiktet efter 20 minuter i ett solarium. Mamma och jag fick för oss efter skivstångspassset att det vore kul att få lite färg nu när det känns som att våren närmar sig. Jag slarvade dock med att smörja in mig, vilket jag inte borde gjort. Det resulterade i två konstiga röda fläckar under ögonen... Haha, jag ser för rolig ut.

Ikväll blir det födelsedagsfirande hemma hos Sarianna.. trevlans.

Införskaffade mig två par skor på TP idag, ett par converse och ett par grå tygskor från dinsko, ska köpa ytterligare ett par imorn, blev kär i dom svarta också. Tack älskling för att jag fick låna pengar! Jag ska gottgöra dig när jag får ett bra jobb sen. (Om 100 år eller så, men vadå?)

Ne, om jag ska försöka sminka över dom  röda fläckarna... det blir ett projekt för eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: C

haha, jag vill ju se dom röda fläckarna.. ;o) Puss

2008-02-23 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0