Kupongrace

Varför ska det vara kupongrace på Tuna park helgen innan löning???!! Enoying. Nu måste jag låna pengar från mitt sparkonto eller Hempa igen eftersom jag antagligen sparar in ett par hundralappar på att handla när det är 20-25% rabatt på det jag behöver.

Hoppas converseskorna ingår i det man får 25% på och att dom isf finns i min storlek. Skippar nog jackan och jeansen den här helgen. Ska ju kanske ta en tripp ner till Ullared i helgen för att handla lite strumpor och myskläder. Då behövs det pengar.

Irriterande är också att vi inte har fått lönebeskeden än, har vanligtvis fått dom kring den 6:e men nu när vi har nya ägare så tar det längre tid då de har fler butiker att betala ut lön till. Men det är svårt att planera utan att veta hur mkt pengar man kommer ha. Det verkar inte heller som att vi kommer få pengarna på måndag eftersom dom inte står som framtida insättning på mitt konto.. Skumt.

Måste ge en eloge till Eskilstuna rekarne sparbank som snabbt som ögat skickade mig mitt nya VISA-kort. Tog bara tre arbetsdagar!

Nej, nu ska jag mysa med mamma och pappa... är fast i Skogstorp ikväll. Jag som ville umgås med mina gamla klasskompisar.

Tänker på dig Camilla!!!

Kommentarer
Postat av: C

Min lilla ängel. =) Jag saknade dig på träningen. Hade behövt dig där för fy vad jobbigt det va, jag har garanterat ett virus i kroppen... puss

2008-02-22 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0