Inte nostalgi

Igår tillägnade jag mitt inlägg till mina gamla vänner, som jag fortfarande har kvar men med inte så tät kontakt.
Idag tänkte jag tillägna inlägget åt dom som finns runt omkring mig och gör livet värt någonting nu för tiden.

Camilla, min bästa vän och själsfrände. Ingen förstår mig så bra som du och ingen är så lik mig som du. Du förgyller verkligen mina dagar och jag vet att du alltid finns där. Jag finns här för dig också raring, alltid! Är så glad att vi fann varandra.
 

image41



Thea, du har funnits där sen i åttan och vi har vårat tillsammans, vi är olika men vi kompletterar varandra. Du är en av dom bästa och jag älskar dig.
 
image45


Johanna, Lundgren och Sarianna, jag är glad att vi umgås mer allihopa, att vi har hittat varandra utan den gamla länken som höll ihop oss. Hoppas det kommer fortsätta såhär för jag har faktiskt kul med er och ni betyder en massa för mig.

image46


Hanna, Camilla och Linda, ni finns där hela tiden, ibland nära, ibland lite mer i bakgrunden men ni finns alltid. Ni gör mig levande och tar fram så mycket bra sidor hos mig. Önskar jag hade er nära hela tiden!

image47




 

Kommentarer
Postat av: sarianna

jag är också glad att vi umgås mer nu! =)
du betyder massor du med. :)

2008-02-07 @ 10:31:23
URL: http://sarianna.blogg.se
Postat av: C

sötis där ;o)

2008-02-10 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0