15 februari

Solen skiner, fåglarna kvittrar och våren smyger sig sakta men säkert fram. Visserligen är det bara februari och säkert väntar veckor med snö och vinter, men ändå, dagar som denna ger en den härliga vårkänslan, det underbara lyckoruset som bara våren kan ge.

Alla hjärtans dag igår, vilken underbart mysig kväll med min underbara älskling. Vi lagade tre-rätters, som vi lyckades med förvånansvärt bra, pratade, umgicks, myste och bara var. Det behövdes för nu har jag fått tillbaka lite av dom där känslorna som fanns i början, men som efter fem år tillsammans är lite svårare att känna. Gårdagen kommer jag leva på länge! Jag älskar dig Henrik!!!

image51



Idag bär det av mot Sthlm med Camilla och Jennifer, får se vd som väntar där... hoppas det blir bra. ;) Eller hur Camilla?

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0