Party ikväll

Vår kära Johanna har fyllt 21 och ikväll ska hon firas. Tyvärr sitter jag här och försöker få in ekonomistyrningen i huvudet som jag har omtenta på imorn. Blir en lugn kväll för mig men hoppas på att det blir trevligt ändå.

Slappnade av lite när jag såg att nästa mtenta var den 31/5, vilket är snart så då gör det inget om jag inte klarar den här. Har ju inte haft motivation alls till att plugga när det har varit sommarväder ute den här veckan. Det får gå som det går imorn, orkar inte ha några större krav. Får ju hur som helst sommarlov redan i maj vilket är väldigt lyxigt då man får tid att njuta av den underbara försommaren ordentligt!!

Nej, nu ska jag återgå till pluggandet, sen in i duschen och iväg på party!

Trevlig helg


image53

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 17:18:36
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0